На всі товари, придбані в магазинах «ATHLETICS», а також придбані через інтернет-магазин «ATHLETICS» за веб-адресою www.athletics.ua, поширюється гарантійні зобов’язання виробників товарів.
Гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування товару проводиться в магазинах ATHLETICS, адреса вказана на сайті www.athletics.ua.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються безоплатно. Гарантійний строк обчислюється з дня продажу і поширюється тільки на товари, придбані в магазинах «ATHLETICS» або через інтернет-магазин «ATHLETICS». Для проведення гарантійного ремонту споживач повинен пред'явити товар, експлуатаційний документ на товар (технічний паспорт чи інший документ, що його замінює), з позначкою про дату продажу та розрахунковий документ.
Право на безоплатне гарантійне обслуговування втрачається споживачем в наступних випадках:
- при недотриманні умов (вимог, норм, правил) наведених в експлуатаційному документі на товар (технічному паспорті чи іншому документі, що його замінює);
- при порушенні правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням;
- при відсутності пломб виробника (виконавця) на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом;
- при наявності на товарі пошкоджень, які могли викликати несправність товару;
- у разі виходу товару з ладу з вини споживача.
Гарантійний ремонт всіх елементів конструкції ковзанів льодових і роликових, самокатів, скейтбордів, велосипедів, круїзерів і лонгбордів, що підлягають нормальному зносу в процесі експлутації (колеса, підшипники, втулки, осі, тримачі гальма, гальмівні колодки і тп), може бути проведений тільки в разі:
- дотримання умов експлуатації товарів;
- після встановлення співробітниками сервісного центру факту наявності виробничого недоліку в елементі конструкції товару.